אתר אם הרהיטים מופעל על ידי חברת מ.מ רהיטי איכות לבית ומשמש כחנות אינטרנטית לרכישת ריהוט לבית ולמשרד.
יש לשים לב טרם ביצוע ההזמנה, על הלקוח למלא את כל הפרטים הנחוצים להשלמת ההזמנה. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי על ידי חברות האשראי ורק לאחר אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, האישור יהווה אישור על קליטת ההזמנה.

דגשים חשובים:
* אין אחריות על בדים ו/או על תפרים.
* אין אחריות על מוצרים שנקנו מהתצוגה.
*תיתכן סטייה של עד 2% בארונות וחדרי שינה.
* תיתכן סטייה של עד 3% בספות, כורסאות, מיטות מרופדות וכל מוצר מרופד אחר.
* מחיר הפריטים המפורסמים באתר אינם כוללים את דמי המשלוח ואינם כוללים דמי הרכבה ו/או משלוח מחוץ לישראל. * הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או מנוף להרמת ריהוט.


זמני אספקה
מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן צוין אחרת.
זמני אספקה הן בימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי חול המועד.
במקרה של אירועים ו/או גורמים חיצוניים שאינם באחריות ובשליטת מפעילי האתר אשר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר בזמנים שנקבעו, מפעילי האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה

משלוחים
משלוחים צפונית לחיפה ודרומית לבאר שבע יסופקו עד 21 ימי עסקים.
* מוצרים עם שינוי מידות לפי בקשת הלקוח, זמן ההספקה הינו עד 35 ימי עסקים
* לא מחובת המתקינים לפנות את אריזות המוצרים מהבית/דירה.
במידה ומתבצע פינוי של מוצר ישן, הפינוי יהיה עד לפינת הפינוי הקרוב לבית/בנין (המתקינים לא לוקחים את המוצרים המפונים איתם)
משלוחים מבוצעים ע”י מוביל של החברה או על ידי חברת שליחויות.
* אין אחריות על מוצרים שנאספים באיסוף עצמי.
* במקרה של אספקה שתואמה ואושרה ע”י לקוח אך הלקוח ו/או נציג מטעמו אינם נמצאים בכתובת האספקה ביום ובשעות שנקבעו מראש, ההובלה הבאה תהיה כרוכה בתשלום נוסף בגובה 50% מעלות ההובלה.

שדרוגים
* במידה ולקוח לא בוחר צבע בבחירת תוספת צבע בסיס / צבע לשילוב הפריט יסופק לפי הצבע שמופיע בקטלוג.
* במידה והלקוח לא בוחר ידיות בבחירת תוספת ידיות הפריט יסופק לפי הידיות המופיעות בקטלוג

ביטול עסקה
1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר.
2. לא ניתן להחזיר מוצר שהורכב בבית הצרכן.
3. הודעה על ביטול עסקה תימסר באמצעות דואר אלקטרוני/דואר רגיל עם אישור מסירה.
4. במידה ומוצר נשלח לבית הלקוח והלקוח מסרב לקבל את המוצר, המשלוח חזרה של המוצר למחסני החברה יהיו על חשבון הלקוח (סכום זהה לסכום ששולם למשלוח).
באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר בכוחות עצמו ללא עלות נוספת.
4. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
5. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
6. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
7. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
8. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
9. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
10. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

מלאי החברה
האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך 2 ימי עסקים מיום שנודע לה על כך,ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

הצהרת פרטיות
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת המוצר אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל, חיוב, הוצאת קבלה).
המידע אינו מועבר לכל גורם אחר למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה. בכתובת דוא”ל נשתמש לצורך משלוח דוא”ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור אותה לכל גוף אחר. אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שניתנה הסכמה מפורשת בכתב מראש בהתאם להוראות החוק.

פעילות האתר
1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
2. החברה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטרנט או בקווי התקשורת.
3. לעתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה, החברה תאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.

תנאים נוספים
1. מ.מ ריהטי איכות לבית מאפשרת אחסנה של המוצרים שנרכשו לתקופה של עד חודש (30 יום) לכל היותר ללא עלות. 2. לאחר תקופה של חודשיים אם לא יהיה באפשרות הלקוח לקבל, בננה שופס תחייב את הלקוח 50 ש”ח עלות אחסנה לכל יום נוף והחל החודש השלישי הלקוח יחויב גם רטרואקטיבי עבור החודש הראשון. החיוב הנו 50 ש”ח ליום עבור כל מוצר למוצר בהזמנה. לדוגמה: לקוח רכש 3 מוצרים, החיוב יהיה 50*3= 300 ש”ח ליום

מימוש אחריות עבור מזרונים
* אין אחריות על בדים ו/או על תפרים. מימוש האחריות נו במחסן המרכזי של החברה. על הלקוח להביא את המוצר למחסן החברה לבדיקה/תיקון ולאסוף את עצמאית לאחר הבדיקה/תיקון

הבהרות
1. תקנון האתר תקף גם ללקוחות הרוכשים בחנות הפיזית.
2. עלות ביקור טכנאי במסגרת אחריות – 250 ש”ח, אם יתברר שמדובר בנזק פיזי ולא בתקלת ייצור או בקריאת שווא כאשר המוצר תקין.

סמכות שיפוט .
סמכות השיפוט הבלעדית לכל מחלוקת הקשורה ברכישה באתר תידון בבית המשפט המוסמך בעיר לוד. בירורים נוספים לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות של החברה באמצעות הדואר האלקטרוני .
לבירורים ולשאלות לאחר הרכישה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון, בימים א ‘-ה’ בין השעות 10:00-18:00 בימי ו’ בין השעות 10:00-14:00 פרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו , ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של מ.מ רהיטי איכות לבית.